Salesforce
Būtības, pielietojuma apraksts
Salesforce ir plaši izmantota uz mākoņa balstīta klientu attiecību pārvaldības (CRM) platforma, kas pazīstama kā visaptverošs un ļoti pielāgojams rīks klientu attiecību un biznesa procesu pārvaldībai. To izmanto dažāda lieluma uzņēmumi un organizācijas, lai racionalizētu pārdošanu, klientu apkalpošanu, mārketingu un citas galvenās darbības.
Salesforce piedāvā virkni funkciju, tostarp kontaktu pārvaldību, vadītāju veidošanu, iespēju izsekošanu, analīzi un automatizāciju. Tas ļauj uzņēmumiem organizēt un centralizēt klientu datus, uzlabot mijiedarbību ar klientiem un pieņemt uz datiem balstītus lēmumus.
Salesforce var pielāgot atbilstoši dažādu nozaru specifiskajām vajadzībām, padarot to par daudzpusīgu risinājumu klientu iesaistes optimizēšanai un biznesa darba plūsmu pārvaldībai.
Radošo nozaru profesija
Tirgvedības vadītājsReklāmas vadītājs
Sabiedrisko attiecību vadītājs
Sociālo mediju speciālists
Vadītājs /direktors (kultūras jomā)
Joma
Rīki augstskolas mārketingam, studējošo piesaistei un uzņemšanai
Valodas
LV, RUS, ENG