Google Display Network

Būtības, pielietojuma apraksts
Google Rādīšanas tīkls (GDN) ir plašs tiešsaistes reklāmas tīkls, kas ir pazīstams kā platforma vizuālo reklāmu rādīšanai dažādās vietnēs un lietotnēs. Tas ir daļa no pakalpojuma Google Ads (agrāk pazīstams kā AdWords) un piedāvā dažādas lietojumprogrammas un funkcijas:
  • Reklāma displejā: GDN ļauj reklāmdevējiem izveidot un izmantot vizuālās displeja reklāmas, tostarp attēlu un video reklāmas, tīmekļa vietņu tīklā, YouTube un mobilajās lietotnēs.
  • Mērķauditorija: Reklāmdevēji var mērķēt savas reklāmas, pamatojoties uz demogrāfiskajiem datiem, interesēm, atslēgvārdiem un konkrētām vietnēm, tādējādi nodrošinot, ka viņu reklāmas sasniedz pareizo auditoriju.
  • Atkārtots mārketings: Reklāmdevēji var izmantot atkārtotas mārketinga kampaņas, lai atkārtoti iesaistītu lietotājus, kas iepriekš apmeklējuši viņu tīmekļa vietni, tādējādi palielinot zīmola atpazīstamību un konversijas.
  • Zīmola atpazīstamība: GDN ir vērtīgs, lai palielinātu zīmola atpazīstamību, jo reklāmas var parādīties daudzās populārās tīmekļa vietnēs un platformās, palīdzot uzņēmumiem sasniegt plašu auditoriju.
  • Daudzvalodu atbalsts: GDN ir pieejams vairākās valodās, tostarp angļu, krievu, latviešu un citās valodās. Reklāmdevēji var izveidot un pārvaldīt kampaņas sev vēlamajā valodā, lai efektīvi mērķētu uz dažādām auditorijām.
Radošo nozaru profesija
Tirgvedības vadītājs
Reklāmas vadītājs
Valodas
LV; RUS; ENG
Pieejama
Mērķauditorija
  • Studējošais
  • Plānoju studēt
Cena
  • Maksas
  • Abonēšana saite
Saite uz lietotni
www.thinkwithgoogle.com
Saite uz kursiem